ווטסאפ
Blog

X-Events: קייטרינג פיצה ושירות בר לכל האירועים

אין אחד במודיעין שלא שמע על פיצה X, ובצדק. שנים שאנחנו שומרים על מקצועיות ועל דיוק ומביאים לכם את המוצר המדוייק בכל פעם. עכשיו לאחר 3 שנים, אנחנו גאים להציג את השירותים החדשים שלנו שיבטיחו שלא רק אנשים במודיעין ייהנו מפיצה יוצאת דופן.

שירותי קייטרינג ובר

 

המטרה שלנו היא שכולם יוכלו להנות מהפיצה ושירותי הבר שלנו, לכן יצרנו שירותי בר אקטיבי לאירועים ושירותי קייטרינג פיצה של פיצה שף בטאבון. כך שלא משנה לאיפה תזמינו אותנו, אתם תקבלו את החוויה השלמה והמלאה של קוקטיילים מדהימים, ופיצה ברמה הגבוהה ביותר בטאבון עם החומרי גלם האיכותיים ביותר.

 

אנחנו מניחים שאתם יודעים כמה תעשיית הפיצה היא עצומה, אך כשמשקיעים ונותנים הכל ללקוח, הלקוח מרגיש את זה.

 

בין אם מדובר בקבלת פנים לחתונה, מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, חגיגת יום הולדת או אירוע חברה, קייטרינג הפיצה של X Group מבטיח לאורחים ליהנות מפיצות טריות אפויות וחמות. הפיצות שלנו, תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, מתהדרות באיזון מושלם של קרום פריך, רוטב משולם, גבינה מוצרלה 100% ותוספות מיוחדות. התפריט שלנו נותן מענה לטעמים מגוונים, ומבטיח שכולם ייהנו.

 

יתרה מכך, צוות הקייטרינג של X Group מאומן לטפל באירועים בכל הגדלים, תוך הבטחת אספקה, הגדרה ושירות בזמן. ממרגריטות קלאסיות ועד לפיצות המורכבות ביותר, כל פיצה משקפת את התשוקה והמומחיות של הקבוצה.

 

שירות בר: הרמת רף לאירועים

 

תפריט הקוקטיילים של הקבוצה נבנה על ידי טובי המיקסולוגים בארץ. שירות הבר שלנו לאירועים אינו רק הגשת משקאות, מדובר ביצירת חוויות. עם צוות של ברמנים ומיקסולוגים מיומנים, כל משקה עשוי בצורה מושלמת. אנו מביאים איתנו תפריט רחב של קלאסיקות וקוקטיילים מודרנים, מה שמבטיח לאורחים מגוון רחב של אפשרויות. דרך אגב, כל אירוע הוא ייחודי והקוקטיילים מותאמים במיוחד עבורו, כך שאם אתם רוצים איזה מיתוג, קוקטייל על שם החברה או כל דבר כזה או אחר, אנחנו פה בשבילכם.

 

 

מגיעים לכל הארץ

 

בהיותה ממוקמת במודיעין, לב ליבה של ישראל, המחויבות של X Group חורגת מעבר לגבולות העיר. אנו מצוידים ומוכנים להביא את שירותי הקייטרינג והבר יוצאי הדופן שלנו לכל המדינה. איך אומרים? ממטולה ועד אילת.

 

 

בעולם שבו אירועים הם עדות לחוויות בלתי נשכחות, תפקידם של האוכל והמשקאות הופך לדבר החשוב ביותר. קבוצת X, עם ההיסטוריה העשירה שלה בתעשיית האלכוהול והפיצה, מבטיחה לא רק שירותים אלא חוויה שאין שנייה לה. הקייטרינג והבר החדשים שלנו לפיצה הם יותר מסתם תוספות לתיק העבודות שלנו: הם מחויבות הקבוצה להעלות את הסטנדרטים של קייטרינג לאירועים.

 

אז בפעם הבאה שאתם מארחים אירוע וברצונכם להשאיר חותם על האורחים שלכם, זכרו שקבוצת X נמצאת במרחק שיחה. תנו להם לרומם את האירוע שלכם עם טעמים ותערובות המהדהדות עם מצוינות ותשוקה.